Zakupiony towar można odebrać:

 

  • Osobiście w OKSPORT.PL,  02 - 260 Warszawa ul.Lipowczana 6,

  •  za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

W celu ułatwienia i usprawnienia procesu kupowania za pośrednictwem witryny www.oksport.pl, pomiędzy Klientem a Sklepem prowadzona jest korespondencja e-mailowa lub telefoniczna. W jej ramach Klient będzie otrzymywał na podany adres mailowy lub numer telefonu wiadomości dotyczące zamawianych przez niego produktów.

 

Potwierdzenie zamówienia - Po złożeniu przez Klienta zamówienia na stronach oksport.pl, otrzyma on automatyczną odpowiedź z serwisu oksport.pl z prośbą o potwierdzenie złożonego zamówienia. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji. Przesyłka w przygotowaniu - W momencie całkowitego zaakceptowania zamawianych produktów, oraz sposobu płatności i odbioru, Klientotrzymuje informację potwierdzającą złożenie zamówienia. Zawiera ona numer zamówienia, wyszczególnienie wybranych towarów, wybrany sposób zapłaty i doręczenia, z podaniem adresu docelowego lub adresu, w którym zamówienie zostanie odebrane.

 

Przesyłka wysłana - Zamówienie zostanie niezwłocznie zrealizowane po wpłynięciu należności na konto Sklepu lub potwierdzeniu innej formy płatności. Po całkowitym skompletowaniu zamówionych pozycji i ich wysłaniu Klient otrzymuje wiadomość potwierdzającą ten fakt oraz informującą o tym, po jakim minimalnym czasie przesyłka powinna zostać dostarczona do adresata lub być do odebrania w wybranym miejscu.

 

Częściowa kompletacja zamówienia- w sytuacji kiedy nie wszystkie pozycje są dostępne, Klient otrzymuje wiadomość z informacją o tym, jakie pozycje zostały skompletowane i w jego gestii pozostaje decyzja czy anulować całe zamówienie, czy realizować w kształcie, w jakim jest w danym momencie możliwe. W zależności od decyzji podjętej przez Klienta zostanie wysłany e-mail potwierdzający całkowite anulowanie zamówienia, bądź potwierdzenie realizacji nie pełnego. W przypadku nie podjęcia przez Klienta żadnej decyzji dotyczącej częściowej kompletacji zamówienia w przeciągu 3 dni, zamówienie zostaje automatycznie anulowane, o czym Klient zostaje powiadomiony stosowną wiadomością elektroniczną.

Hit tygodnia
Hit tygodnia
Ładowanie

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Polityka plików cookies.

Zamknij