Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszt dostawy kurierem DPD przy przedpłacie (przelew, PayU) to 12 zł.
Koszt dostawy kurierem DPD za pobraniem to 15 zł.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

- Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 12:00 (opłacone poprzez PayU, w przypadku przelewu z zaksięgowanym przelewem lub zamówione  za pobraniem) - wysyłane są jeszcze tego samego dnia.

- Zamówienia złożone w weekendy lub inne dni wolne od pracy - realizowane są następnego dnia roboczego.

Wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadamy na magazynie, istnieje jednak ewentualność wyprzedania towaru, w takiej sytuacji określamy termin realizacji, klient może nowy termin zaakceptować lub odstąpić od transakcji.

Aby jak najszybciej otrzymać zamówienie polecamy wybieranie natychmiastowych płatności online. Obsługujemy większość polskich banków. Takie płatności księgowane są automatycznie i natychmiastowo. Zwykłe przelewy (ręcznie zlecone w banku) księgowane są tylko 3 razy dziennie (zwykle czas księgowania trwa ok.2 dni roboczych).

Inne uwagi
Prosimy nie przysyłać gotówki ani czeków. Nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu utraty środków przesyłanych w taki sposób.

 
Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?
Wszelkie zmiany możliwe są do momentu odebrania paczki przez kuriera.


 W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?
Zmian adresowych Klient może dokonać   telefonicznie, e-mailem, lub w każdej chwili na swoim Koncie Klienta.
 
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Gwarantujemy prawo zwrotu- warunkiem jest posiadanie dowodu zakupu. Przed wysyłką bardzo prosimy o uzupełnienie formularza zwrotu/wymiany i odesłanie wraz z otrzymanym produktem. Przed dokonaniem wymiany prosimy o sprawdzenie czy produkt, na który chcesz wymienić jest widoczny na stronie sklepu. Produkt na wymianę można odesłać w przeciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Oferujemy wiele możliwości płatności. Polecamy wybieranie szybkich płatności online.  OKSPORT.pl ma zintegrowany system PayU, który umożliwia natychmiastową zapłatę z większości polskich banków. Dodatkową możliwością jest płatność bezpośrednia z konta bankowego na konto bankowe sklepu oraz płatność przy odbiorze paczki.

 
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi do 14 dni.

 

Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?
Oczywiście, jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym w komentarzu zamówienia. Wymagane dane to: Nazwa firmy, adres i NIP. Nie ma możliwości uzyskania faktury VAT na towary zakupione już na paragon fiskalny.


Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem?

Wpłata na konto - po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, niezwłocznie zrealizujemy Państwa zamówienie. Szczegóły dotyczące płatności otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym zamówienie.

 
Opłatę należy wpłacić na nasze konto:
ING Bank Śląski
98105010251000009094824928 
W tytule przelewu prosimy podać dane kontaktowe oraz numer zamówienia.


 
Czy jest możliwość uzyskania rabatu na zakupy większej ilości produktów?
Można otrzymać rabat zostając Stałym Klientem sklepu. Prosimy zapoznać się z warunkami uczestnictwa w dziale Stały Klient.
 
Nie posiadam jeszcze loginu oraz hasła. Nie mogę zalogować się w serwisie.
W celu dokonania rejestracji i otrzymania swojego loginu oraz hasła prosimy o założenie konta (Panel Klienta) . Rejestracja w sklepie jest darmowa i nie zobowiązuje do zakupów.
 
Czy mogę uzyskać utracone hasło?
Po nieudanej próbie logowania się  pojawi się strona, na której należy podać adres email. Na podany email zostały wysłane instrukcje dotyczące nowego hasła.
 

W jakich godzinach dostarczacie paczki?
Kurierzy dostarczają paczki w dni robocze, zazwyczaj w godzinach 9:00-18:00. Wszystko zależy od miejsca, gdzie kurier ma doręczyć paczkę. Jeżeli masz możliwość, jako adres dostawy podaj np. firmę gdzie pracujesz.

Czy kurier zadzwoni do mnie przed dostawą?
Kurierzy widząc prywatny adres dostawy, zazwyczaj dzwonią do odbiorcy i chcą umówić się na dogodny moment doręczenia paczki. Nie możemy tego jednak zagwarantować - kurier nie ma obowiązku zadzwonić.

Co się stanie, jeżeli kurier przyjdzie pod wskazany na paczce adres i nikogo nie zastanie?
Przed próbą dostarczenie kurier zazwyczaj stara się nawiązać kontakt telefoniczny. 
W przypadku nieobecności odbiorcy kurier będzie próbował dostarczyć ją ponownie następnego dnia, a jeśli to się nie uda, paczka wróci do nadawcy.
 
 
Co się stanie, jeżeli kurier przywiezie przesyłkę, a ja nie będę miał przy sobie odpowiedniej kwoty należności? 
Zamawiając przesyłkę musisz wiedzieć, że kurier nie wyda paczki bez zapłaty. Jeśli odmówisz zapłaty, paczka zostanie zwrócona do nas. Możesz jednak umówić się z kurierem, aby wrócił np. w dniu następnym.
 
 
Jak obejrzeć lub zmierzyć produkt ?
Zrobiliśmy wszystko, żeby jak najdokładniej zaprezentować nasze produkty. Każdy produkt jest fotografowany w kliku ujęciach. Każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie. Oprócz tego towar dokładnie opisujemy i podajemy tabelki rozmiarów. Jeżeli klient ma wątpliwości lub pytania zawsze może się skontaktować z naszą obsługą e-mailem lub telefonicznie.
Newsletter

Otrzymasz 5% rabatu już na pierwsze zakupy

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka plików cookies.

Zamknij