Klient dokonujący zakupów poprzez witrynę Sklepu wyraża zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon, który jest dowodem zakupu. Na życzenie Klienta wystawiane są również faktury VAT
Klient w obecności kuriera ma prawo sprawdzić zawartość i stan przesyłki.
Klient może wybrać następujące formy płatności:
przy odbiorze - należność pobiera kurier w imieniu Sklepu
przelewem bankowym
dokonując płatności w systemie PayU
Płatne przy odbiorze - W tym przypadku płatność następuje w momencie odbioru przesyłki od kuriera. Klient, aby odebrać zamówioną przesyłkę, powinien posiadać kwotę wskazaną w zamówieniu.
Przelew na rachunek bankowy sklepu - Po dokonaniu zakupu Klient otrzyma e-maila z podanym numerem rachunku bankowego sklepu i kwotą zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym sklepu, towar jest wysyłany do Klienta. Czas od dokonania przelewu do zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym może trwać od kilku godzin do nawet kilku dni - zależy to od dnia, kiedy dokonywany jest przelew oraz od tego gdzie dokonuje się przelewu.
Płatność online za pośrednictwem PayU (dawne platnosci.pl) - Jest to tzw. szybki przelew lub płatność kartą kredytową. Klient jest przekierowany na strony transakcyjne banku lub operatora karty kredytowej, którego wskazał i tam dokonuje przelewu.
W sytuacji, kiedy kolejne próby zapłaty są nieskuteczne, Klient otrzymuje stosowną informację o zaistniałym problemie, z prośbą o kontakt ze Sklepem, i zastrzeżeniem, że realizacja zamówionych pozycji została wstrzymana do czasu wyjaśnienia sytuacji.
Na wpłaty Sklep czeka do 14 dni. Po tym terminie w przypadku braku kontaktu ze strony Klienta zamówienie zostanie anulowane przez Sklep.